.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آیت الله لائینی:جلوی پتروشیمی میانکاله درصورت آلاینده نبودن گرفته نشود
نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به موضوع پتروشیمی میانکاله گفت: اگر این طرح مشکل زیست محیطی ندارد و آلایندگی ندارد، نباید جلوی آن گرفته شود.

 به گزارش شمال نیوز، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی پیش ازظهر چهارشنبه در دیدار با مسئولان محیط زیست استان با اشاره به اهمیت حفظ محیط زیست، خدمات این سازمان را برای بشر اساسی دانست و گفت: داشتن پیوست محیط زیست برای هر پروژه و مصوبه از اولویت‌ها است.

وی ارائه نظارت دقیق کارشناسی را برای اجرای پروژه‌ها مهم برشمرد و به موضوع پتروشیمی اشاره کرد و گفت: اگر این طرح مشکل مهمی ندارد و یا مشکل با فیلترها و ابزارهای پیشرفته قابل حل است و می‌توان آلودگی را به صفر رساند، نباید جلوی آن گرفته شود.

وی با اظهار اینکه مازندران از داشتن صنایع مادر و سنگین فقیر است، گفت: یکی از عاملان به ثمرننشستن پروژه زباله سوز ساری، محیط زیست است، همچنین زباله سوز نوشهر فاقد تصفیه خانه است و نباید اجازه افتتاح نیمه کاره طرح‌ها داده شود.

آیت الله لائینی با تاکید براینکه محیط زیست باید جلوی پسماند و دفع آن را در طبیعت و شهرهای مختلف بگیرد، گفت: محیط زیست در این زمینه نباید کوتاه بیاید.

امام جمعه ساری به آلایندگی نیروگاه نکا اشاره کرد و گفت: سال‌های سال این نیروگاه مازوت سوزی می‌کند و باید جلوی پروژه‌های مخرب گرفته و پلمب شود.

وی با تاکید براینکه محیط زیست باید قدرت اجرایی برای جلوگیری از واحدهای آلاینده را داشته باشد، گفت: اگر در حوزه محیط زیست کوتاهی شود و واقعیت‌ها گفته نشود، حق الناس بر گردن این سازمان است./مهر

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.009 seconds.